loading...
سایت تفریح یو اس ام اس
girl بازدید : 10 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

در سایه درختی که یک نفر جا دارد،تو بمان...

من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم.

***

این قرآر آخر اسـ ــت ..!

دیـگـ ـر بی قرآرتـــ نمی شوم ...!

***

خنده داراست نه؟ک توهی مرا دور بزنی و من دلم را خوش کنم که در محاصره تو هستم

***

عاشقانه در چند خط...

این نقطه ها...

همیشه برایم آبرو خریدند!!

***

چرا دوسم داری؟؟؟

باعث می شی حس کنم می تونم باز به زندگی ادامه بدم...

***

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد , گله از رفتن احساس رفاقت دارد , چه صمیمانه به درگاه خدا می گویم , دلم از دوری رویت چه شکایت دارد

***

حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن،

من حاضرم،

حتی تمام این روزها که تو غایبی!

***

چه زیباست

اگر قلبم،پس از مرگم

به سان روزهای پیش از آن

در سینه ای کوبد پیام مهربانی را...

***

"بی همگان به سر شود"

ومن.. خیلی نگرانم

چون

دیگر دارد بی توهم به سر می شود انگار..

***

اینجا تاریکه...

پر از سکوته... میترسم...

احساس غریبی میکنم...

واسه من یه جای بهتر توی قلبت نیست...!!؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 1,850